M1 Tema 07

                                        

Promovarea produsului turistic 

Afacerile din turism sunt destul de specifice când este vorba de promovare. Astfel, spre deosebire de audiența-țintă standard, constituită pentru majoritatea afacerilor din beneficiarii potențiali ai serviciilor companiei, în turism este pus mult accent și pe persoanele sau instituțiile care pot influența cererea și deciziile lor de cumpărare.
 1 Expunere maximală la târguri și expoziții, precum și prezența la evenimente speciale. Cu cât mai des vei vorbi despre tine, cu atât îți vei crea un nume pe piață. Or, vânzări fac cei activi și implicați, gata să iasă în față și să-și prezinte deschis atuurile.
2. Organizarea de vizite de documentare pentru mass-media și creatori de opinie din străinătate și evenimente speciale. Toate - destinate testării produselor turistice oferite spre vânzare. O idee bună în acest sens este colaborarea cu bloggerii de travel. Ei pot aduce foarte multă vizibilitate pentru oferta ta turistică.
3. Activități caritabile, sponsorizări, publicații. Implicându-te în comunitățile locale și susținând mediul cultural sau pe cel de afaceri, te vei face remarcat. Prin activități de PR și promovare a vânzărilor, promovarea turistică adoptă un rol activ. Astfel intervii în seva procesului de creare al pachetului turistic propus și stabilirea prețului
Să definești mesajul de marketing și audiența sa
Să se aleagă momentul sau perioada derulării campaniei și locul
Să se selecteze canalele prin care vor fi transmise informațiile despre campanii și promoții. Crearea unui site web atractiv și optimizat pentru mobil: Un site web bine conceput și ușor de navigat este esențial în industria turistică. Asigură-te că site-ul tău este optimizat pentru afișarea pe dispozitive mobile, deoarece mulți călători își planifică excursiile folosind telefoanele mobile.

Comentarii

Postări populare